Falusi diszkókocsmában

 2012.10.21. 15:09
Felkerekedtem, felvettem a rózsaszín inget s a szép farmert, vettem rá farmerdzsekit, me akkor nagyon menőnek látszol falun. Zsebre vágtam a cigis dobozt s a pénztárcát, hadd dudorodjon, me az is szekszi. Ebben az uniformisban érkeztem meg a falusi kocsma diszkópartizánjai közé. Hajamon nyalintottam egyet, kabátomat kigomboltam vagányos lazára, s a zsebeimet az asztalra ürítettem. Elképzeltem, hogy bor lesz, amit iszom, amikor érkezett az IQ-bajnok pincércsaj:
-         Cíííjja. Mit hozhatok?
-        Heló. Egy félédes vörös bort, egy hosszú kávét tejjel és egy Kent Konvertible-t.
-        Egy mit?
-         Kent Konvertible.
-         Az mi?
-        Tudod az a cigi, ami mentolos, ha elnyomod a kis kapszulát a filterben.
-          Ja klikkes Kentet.
-         Ahogy tetszik.
Negyed óra múlva megkaptam a száraz boromat csonka pohárban, a hosszú cukros tejemet sejtelmes kávéval és egy fekete kentet mentolhiányosan.
Ülök a magány szélén könyökölve, telefonom fölé hajlok, amikor egy szőrborzoló férfi hang ordít a képembe:
-        Mivan szöszi? Iszol, mint a görény?
-        Szerbusz. Kit köszönthetek tisztes személyedben?
-       Mivan?
-       Ismerjük egymást?
-       Tibi.
-        Szervusz Tibi. Erika a becsületes nevem.
-         Hagyjad, hogy megfogjam a segged, me ha nem reád borítom az asztalt!
Ekkor érkezett DuciJuci és állt neki Tibikének keményen:
-         Előttem kurvázol te köcsög? – csatt egy pofon Tibi pofacsontján, amire ő vadul nekiront Jucika csöcseinek és kétkézre markolja - Csapd sza’ el a csicsemet! – imigyen szóla DuciJuci, én pedig sugárban köpöm vissza a bort, mert kitör belőlem a röhögés.
Udvarias társaságom magamra hagy, én pedig folytatom a szemlélődést tovább, amikor újabb társaságom érkezik.
-         Gyere, hívjalak meg egy italra.
-         Nem köszi, most rendeltem, ezzel elleszek egy ideig.
-         Ne sértegess leányka, téged ismerlek, igyál meg valamit. Mi kell?
-          Valami rostosat kérek. Rád bízom.
-          Rostos a bútorlap bazdmeg, nem az innivaló.
-          Akkor amit akarsz, azt hozzál.
Az idegen bűvésznek képzelte magát néhány percre, mert 6 pohár pálinkát készült elhozni egyszerre a pulttól. Araszolt a vörös szőnyegen, amikor illatos csizmái egymásba akadtak és felvéve a békapoziciót a padlón, öntötte végig maga előtt a körtét. Előkelő mozdulatokkal kaparta össze szétszórt testrészeit, és vágódott a mellettem található székre.
-          Leestek. Nembaj. Nincstöbbpénzemneharagudj akövetkezőkörttefizeted. 
  Kikértem a két körtét, ő pedig mesélt:
-       Nem lett pityóka az idén nézd meg. Kiszedtük, már szántottam is. Juhokkal foglalkozom most, meg szürke marhákkal. Minden reggel a csarnokba kell menni, este megint, de akkor be-bejövök igyak meg valami csonterősítőt. Én nem nősülök meg soha. Inkább tartok disznót, mint asszont.
Erőltetek egy tettetett pisilési rohamot és távozom. Mire vissza érek a nőgyűlölő már nem ül az asztalomnál.
Nyalom a borom és dobolom a membránszaggató ritmust kétlábbal, kezemmel pedig szúrom az eget, amikor nagy felületen érzek nedvességet a nyakam tájékán.
-         Szia cica. Van gazdád?
-          Igen. Van. Szerbusz.
-          Áh. Csak az a csaj foglalt, amelyiken fekszenek. Gyere, topogjunk egyet édesannyáé.
-          Köszönöm, nem táncolok.
-          Gyere na. Muszáj elüssem az időt valahogy, a másik asztalnál hozzám ért a kör, én kéne fizessek, de nincs pénzem.
-          Keress más játszótársat!
Távozott, majd felém nyújtotta a felesége kedvenc ujját. Biztonságos távolságból volt csak bátor.
Kihasználtam az alkalmat, hogy olajra léphessek búcsúzkodás nélkül és elindultam haza. Biztonságos utam volt hazáig, mihelyt átverekedtem magam 3 láncot cibáló juhászkutyán, egy falkányi rejtjelezve beszélő alkoholistán és egy kormányon órát javító beszívott sofőrön.

A bejegyzés trackback címe:

https://zabothegyezo.blog.hu/api/trackback/id/tr504861169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása