Ha azt súgják a lépcsőházban betont fúró munkások egymás fülébe, hogy "hé, láttad, milyen haja volt?", az nekem már annyira közhelyes, mintha szemembe néznének és kiskezi'csókolomot mondanának. Magyarán, megszoktam én már, hogy megbámulnak az utcán, a boltban, de lássuk, hogyan reagál az idősebb generáció a pulifrizurámra:

A közeli pékségbe vágódtam be, ahová már törzsvásárlóként térek vissza egy-egy óriáskifli megvásárlása érdekében, amikor ez a rezignált akció lezajlott. Előttem vásárolt egy idős hölgy, én tisztes távolságban álltam meg tőle és félmosollyal szám szélén vártam a soromra. A kishölgy kiszolgálta a nénit, ő pedig óvatosan pakolgatta bele banyatankjába a friss pékárut. Ekkor kijött egy másik elárusító lány is, sietett volna segítségemre, de nem jött létre semmiféle interakció köztünk, hiszen az idős hölgy megtalált magának. Pakolgatás közben nekem tolhatta auráját, vagy nem tudom, milyen módon vette észre, hogy én is ott vagyok, de ekkor három négy oldallépésből, kifordított farával szembe fordult felem és felegyenesedett. Így is csak a vállamig ért, pedig 160 centi az én törpeméretem is. Rám nézett, szemöldökét egy idegrángással homloka kközepére húzta, tett egy lépést hátrafele, még mindig a szemembe nézve beledobta az utolsó kiflit is a banyatankba, majd ugyanolyan meredten nézve engem hátraarcolni kezdett a másik kijárat felé mint amelyiken én bementem. 

Kicsit kétségbeesett arccal kérdezte meg a kiszolgáló lány, mit óhajtok, miközben olvasta a pólómon a "Hiszel a szerelemben első látásra, vagy jöjjek be még egyszer?" feliratot, de sikerült megkapnom az óriáskiflimet. Én őszintén remélem, hogy az idős néni is él és virul. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zabothegyezo.blog.hu/api/trackback/id/tr975398513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása