életstílus Szabolcskában 2.0

 2013.07.08. 11:40

Átlagos nap volt ez a csütörtök is. Miután túl estem a napi aláírásgyakorlós projekten, lefordítottam két dalszöveget, megnéztem a napi adag sorozatom és még a lakás is rendbe került, leültem a kanapéra, magamtól érdeklődni hogylétemről. Sajnos a társalgás egóim között nem sikeredett hosszúra, hiszen a zenét is túlüvöltötte az erkélyajtón beáramló hangzavar:

- Csituj mán, te! Isten rágja lki a bőrödet! 

- Hová mentek, he?

- A lidlibe. S ti?

- Oszt akkor minek viszed az egész kölyköt, te?

- Kivel maradjanak otthon? Apjuk a börtönbe.

- Nem is mondtad, mit csinált megint, he??!

- Karesszel verekedett. Megszúrta, oszt leüli. Én nevelem addig a gyerekeket. Állj meg egy helyben, ha mondom te! Zolika, ülj szépen! - s egy csecsemő is beleordít.

Ekkor felálltam, s az ablakhoz nyomtam fejemet, hadd lássam a zaj forrását. Ott állt két nem idén nyáron barnult nő, egyik mögött négy gyerek plusz csecsemő, másik mellett két kissrác, s úgy bájcsevegtek tovább:

- Na hagyjad, me' az enyém is ül. Megrészegedtek, s betörtek egy falusi házba, oszt én neveljem a kölyköket. Tudod mit? Elmegyek én is Lidlibe, beszélgessünk!

Elindultak ugyan, halkulni is kezdett a csadara, viszont ekkor Ági néni (alattunk lakozó gyanúsan idegesítő öreglány) kezdte szapulni az ajtója előtt gyakran pizsamában pöfékelő unokáját(?):

- Hol az anyád valagában voltál megint?! Nem megmondtam, hogy...

Gyorsan becsuktam ajtót, ablakot, félek egyedül az efféle rosszindulattól. Végre csend lett, leárt a lemez is, zene se szólt. Ráült a csend a magányos szobára, s akkor csöngött a kaputelefon, s az én gyomrom összeugrott kicsit.

Csak a szórólapos fiú volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zabothegyezo.blog.hu/api/trackback/id/tr275395676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása